Jomen sådär intressant va!

Amentja!
Idag var en trevlig dag i staden!
Först var man i skolan och till lunch var det fisk! inte ens okej. Så jag och Jioanni som åkte till staden åt lunch på donken!
Sen gick vi runt lite på hötorget, och jag vidgade mina vyer och gick in på två väldigt kalasiga affärer OHIO och den andra hette typ Venne eller vad det nu var :O! Och när jag vidgade mina vyer så pass mycket så fann jag en liten pressent till min väninna Celina :D
Sedan följde jag med Jioanni till vårdcentralen där hon skulle checka läget. Och efter det så var jag redo att dricka Guinness! Men! Det fick man icket! För då skulle det vara 20 års gräns på det stället vi skulle till.. Så vi gick till ett annat ställe utan Guinness, tydligen så var det 20 års gräns där också, men vi fick ta en mariestad där ändå för vi är så jävla hardcore!
Ett stycke Jioanni!
Jag fann min nya stil!
Sen införskaffade jag mig ett nagelglick! Otroligt trevligt!

Irlandsfilm!

Hallå!!
Har gjort en liten film när jag var i Irland, hade inte så mycket material, därför är videon inte så himmla festlig, meen! Jag gjorde det bästa av situationen!
Ta en glutt och enjoy!

Irland!

Wehå!
Gjorde värsta inlägget och grejer om allt jag gjorde på Irland, och kunde bara ladda upp typ 2 bilder så sen försvann allt och allt blev bajs :( Men nu gör jag ett nytt försök!

Lördag: Anlände till Irland på kvällen så jag och pappa gick bara ut och åt och jag drack min första Guinness! Omnomnom!
Söndag: Vi vandrade runt i typ hela Dublin, besökte St. Patricks Cathedral och fick en rundtur i Kilmainham gaol, vilket är ett gammalt fängelse. Och drack även irländsk cider :D
Måndag: Vi vandrade bara runt i Dublin city och jag köpte en grön fin hoodie :D
Tisdag: Vaknade tidigt, tog en taxi ner till stan för att ta en buss till Cliffs of Moher! Vi stannade i Galway på vägen, jag köpte skittles och pappa kaffe och en grej jag inte kan stava till :O! Sen stannade vi även i Kinvara! Så jävla fin liten stad! Dit ska jag nog flytta :D!
Onsdag: Chillade bara i staden, köpte lite strumpor, 9 par! Alltid bra att ha! Sen toffsar och en tröja :D Och åt på KFC för första gången :D Wehå!

Min första skymt av Irland! Inte så dåligt :D
Våran frulle!
Kilmainham gaol!
St. Stephens Green!
Guinness!
En jävligt najs galleria!
Wall of fame! Självklart var min snutte med! Längst ner i högra hörnet! :D
Pappa hittade en vän och fangirlade!
Jag hittade också en vän! Irländska duvor dricker nog lite för mycket Guinness för dom flög typ in i oss varje dag!
Massa jåglar!
Hon den där :O!
Lite landskap på vägen till Cliffs of Moher!
Färdkost!
On de buss!
En liten borg eller nått :D
Lite så
Våran guide!
Cliffs of Moher!
:D
Folk
Awesome!
:d
Så rundar vi av med lite Starbucks!