Jomen sådär intressant va!

Amentja!
Idag var en trevlig dag i staden! 
Först var man i skolan och till lunch var det fisk! inte ens okej. Så jag och Jioanni som åkte till staden åt lunch på donken! 
Sen gick vi runt lite på hötorget, och jag vidgade mina vyer och gick in på två väldigt kalasiga affärer OHIO och den andra hette typ Venne eller vad det nu var :O! Och när jag vidgade mina vyer så pass mycket så fann jag en liten pressent till min väninna Celina :D 
Sedan följde jag med Jioanni till vårdcentralen där hon skulle checka läget. Och efter det så var jag redo att dricka Guinness! Men! Det fick man icket! För då skulle det vara 20 års gräns på det stället vi skulle till.. Så vi gick till ett annat ställe utan Guinness, tydligen så var det 20 års gräns där också, men vi fick ta en mariestad där ändå för vi är så jävla hardcore! 
Ett stycke Jioanni! 
Jag fann min nya stil! 
Sen införskaffade jag mig ett nagelglick! Otroligt trevligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0