Irland!

Wehå!
Gjorde värsta inlägget och grejer om allt jag gjorde på Irland, och kunde bara ladda upp typ 2 bilder så sen försvann allt och allt blev bajs :( Men nu gör jag ett nytt försök!
 
Lördag: Anlände till Irland på kvällen så jag och pappa gick bara ut och åt och jag drack min första Guinness! Omnomnom!
Söndag: Vi vandrade runt i typ hela Dublin, besökte St. Patricks Cathedral och fick en rundtur i Kilmainham gaol, vilket är ett gammalt fängelse. Och drack även irländsk cider :D
Måndag: Vi vandrade bara runt i Dublin city och jag köpte en grön fin hoodie :D
Tisdag: Vaknade tidigt, tog en taxi ner till stan för att ta en buss till Cliffs of Moher! Vi stannade i Galway på vägen, jag köpte skittles och pappa kaffe och en grej jag inte kan stava till :O! Sen stannade vi även i Kinvara! Så jävla fin liten stad! Dit ska jag nog flytta :D!
Onsdag: Chillade bara i staden, köpte lite strumpor, 9 par! Alltid bra att ha! Sen toffsar och en tröja :D Och åt på KFC för första gången :D Wehå!
 
Min första skymt av Irland! Inte så dåligt :D
Våran frulle!
Kilmainham gaol!
St. Stephens Green!
Guinness!
En jävligt najs galleria!
Wall of fame! Självklart var min snutte med! Längst ner i högra hörnet! :D
Pappa hittade en vän och fangirlade!
Jag hittade också en vän! Irländska duvor dricker nog lite för mycket Guinness för dom flög typ in i oss varje dag!
Massa jåglar!
Hon den där :O!
Lite landskap på vägen till Cliffs of Moher!
Färdkost!
On de buss!
En liten borg eller nått :D
Lite så
Våran guide!
Cliffs of Moher!
:D
Folk
Awesome!
:d
Så rundar vi av med lite Starbucks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0