Update!

Mycket har hänt på bara ett stycke vecka, och jag känner att vi unnar oss en liten update på det här och nu! 
Söndagen den 23 så var vi, jag, Sara och Hanna hos Danne och hälsade på vid 5:30 på morgonen. Vi stod i det kalla höstmörkret och bara pratade minnen och fixade lite kring graven. Var väldigt mysigt, men också väldans sorgligt. Han är så otroligt saknad.
 
Dagen efter så spatserade jag iväg till Prima, ungdoms psykiatrin alltså, och fick en av det bästa nyheterna i mitt liv. Jag har add! Ska skriva ett helt inlägg om det efter det här så jag berättar om det up there ^
 
Och idag, den 26, så åkte jag och Sara ända bort till Nacka, ua mig.. För att tatuera oss! Vi tatuerade oss på livelifetattoo där dom var så jävla goa gubbar vettu. Resten av alla mina tattueringar kommer att göras där för ua migen! Riktigt lyckligt ställe! 
Tattuerade innersidan av pekfingret och det gjorde fitt-piss ont! Men så värt det!! och nu står det Lumos på mitt finger och Nox på Saras. Sistah tatto fo laajf! Och för er som inte fattar så är det då en trollformel från Harry Potter, Lumos tänder och Nox släcker ljuset. Och eftersom vi är lika men ändå så jäävla olika (Alltså natt och dag) och båda älskar Hp så var det en perfekt tattis att göra! 
 
Okej det kasnke inte var mycket haha. Få men stora grejer iaf! Bye bitch!
 
                                     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0