Lashextender!

Måste bara tipsa om en produkt som jag använder till mina ögonfransar för att få dem längre. Brukar inte direkt tipsa om saker här, men jag känner verkligen att jag hittat min one true love så jag delar helt enkelt med mig! 
Produkten heter Lashextender och kommer från märket Natural Angel Cosmetics. 
Det är en liten mascara typ, fast istället för mascara så är det småsmå fjädrar eller ludd av något slag som man sätter på efter man har haft på mascara. Vilket gör att det bygger upp ögonfransarna så dem blir både längre och fylligare 
Fick min av Sara så vet inte riktigt vad hon köpte den för, men jag hittade för 150:-, och den går säkert att hitta billigare på t ex eBay.
 
Otroligt vacker bild.. Men iaf! Som ni kanske ser så har jag använt lashextender på det högra ögat, och knappt någon mascara alls på det andra. Så  ja man ser ju att det funkar väldigt bra! (Ignore the kladd på ögonlocket hehe) 
Det dåliga med den är att det faller av jättemycket när man ska he på det. Alltså jättemycket hamnar under ögat och på ögonlocket, så man får hålla toapapper undertill. Annars, superb! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0