Life!

Yo whatsup?!
Äntligen!! Igår så träffades vi, 4 vänner redo för livets utmaningar! Vi möttes upp 17:30 på ica i viksjö, handlade lite käk och drog hem till Celina. Åt och snackade lite skit. Direkt efter maten var det dags för bokning. Bokning av vad? Jo för fucking Nya Zeeland! Vi blev klara vid 2:30, kom hem 3:00 och somnade 5:00!
Nu är det gjort! 17.000 kronor fattigare (Snart, ska föra över pengar till Celina hehe) Men hundra tusen lyckliga minnen rikare (Snart, ska bara åka dit först hehe) 
Jag ska göra det bästa utav den här resan, även om vi kommer sitta på ett plan i 22 timmar så kommer inte det förstöra det här. Jag är så taggad och jag vill bara vara där nuuu! 

Vi har bokat en buss som ska ta oss genom hela Nya Zeeland på ungefär 18 dagar. Den kommer stanna i olika städer där alla får gå av och göra vad fan dom vill i någon dag. Och då har vi bokat in de sjukaste grejerna vi kunde komma på. Liksom Yolo, you only live fucking once! Och förmodligen så är Nya Zeeland mitt slut på mitt liv. Because just look at this shit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0