30 saker ni kanske inte visste om mig!

1. Jag är väldigt långsynt 
2. Jag älskar stuvad spenat!
3. Jag önskar att jag var 10 kg lättare
4. En av mina högsta önskningar är att få spela rösten i en Disneyfilm!
5. När jag umgås med folk så vill jag vara "den roliga/clownen" 
6. Jag tycker det är jättejobbigt att be om förlåtelse
7. Jag gick ut med 14 IG:n 
8. Jag vill flytta till ett hus och börja inreda, NUUU! 
9. Jag HATAR att ha det stökigt, men jag har det jämt.
10. Jag vill resa jorden runt 
11. Jag tycker katters torrfoder luktar jättegott 
12. Tycker även Kobajs luktar gott
13. Jag tycker anime är jättetöntigt 
14. Jag blir ledsen när folk frågar ifall jag är trött, pågrund av mina ögon
15. Folk tror oftast att jag rapar med flit för jag ska försöka vara rolig, när jag faktiskt bara omedvetet sväljer           massa luft, som då vill ut! 
16. Jag är oftast inte rädd om jag går hem ensam på natten och passerar ett killgäng eller en man
17. Jag vill komma över min rädsla för vatten
18. Jag blir JÄTTELÄTT illamående
19. Jag tycker livet är ganska meningslöst 
20. Jag hatar religion, men kan samtidigt tycka det är ett intressant ämne.
21. Orientering är typ det värsta jag vet
22. Jag blir riktigt arg på homofober, och ger mig gladeligen in i en diskussion med dom! 
23. Jag tycker inte jag har en fin sångröst, även om jag kan sjunga
24. Jag blir arg på de kvinnor som kallar sig feminister och säger att de hatar män.
25. Jag har ångest över mitt jobb
26. När jag blir nervös eller pratar med någon okänd så pratar jag oftast norrländska
27. Låångt bak i vårat släkträd så är vi same och valon
28. Medans alla kvinnor tycker det är fint att lägga upp bilder när de ammar, så tycker jag helt tvärttom 
29. Jag tycker om när folk tar för sig hemma hos mig, av både mat och grejor! Kör ba!
30. Jag har alltid drömt om att åka till Usa, och att flytta dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0