Mors!

Igår så var jag, Celina, Micke och Felicia ute på språng i staden för att vi ville hemskt gärna se gratisbio! Filmen hette DonJon och var inte så bra. Men jaja jag fick ju iallafall tacos! 
Och idag så var jag en väldigt tvänlig själ som gick upp frivilligt klockan 7:00 för att följa med Celina till ungdomsmottagningen. Vi var till och med först på plats! Inte ens dom som jobbar där hade anlänt. Sen åkte vi hem till celina och bakade Scones! Sen somnade jag på deras soffa och det märkte inte Celina så hon fortsatte prata med mig.
Sen for jag hem i regnet! 
Och sen har jag städat och varit tjock resten av dagen. Wehå! 







Tutte ville inte vara med att städa badrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0