Lite sådär

 
Haallo!
Förra tisdagen så var det studentskiva! Det var väl sådär. Hade hoppats på att det skulle vara lite roligare än vad det var men jaja man ska icket klaga!
Och i fredags så var la familia på någon fin restaurang. Jättegod mat, förrätt och efterrätt också!
Och igår och idag så har jag varit sjuk! Wünderbart! Snorar och hostar som en apa och nyst som aldrig förr! Har alltså inte haft så kuligt de senaste dagarna, plus att min dator är inne på lagning så jag får låna mammas lite ibland sisådär.
I dag hade jag tråkigare än vanligt, så jag bestämde mig för att blondera en slinga i mitt hår! Den vart lite orange men det gör inget :D Det var kul!
Nu har jag inte så mycket mer att skriva! Ajöken :D
 
Jag och mor efter vi solat innan min studentskiva och inför hennes resa mot Teneriffa!
Warhol!
Min fina slinga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0