Pressenter!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEN!! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!
HELL YEAAAH!! Varit redo för denna dag sedan jag först satte min fot i en skola, och igår! Ja igår då skedde det!! No more skola!!
Gick upp 4:30, gjorde mig iordning tog mig till Johanna där champangefrukosten skulle hållas med vi 2 och Josefin och Alexandra :D Johanna hade gjort jättefint med nybakade bröd, kladdkaka, jordgubbar, annanas, vindruvor, melonoch massa gott och även champange dårå :d! Hur kalasigt som helst!! 
Klockan 8:00 typ så tog vi bussen till skolan, där vi marsherade hela skolan mot aulan där elever tog emot stependier (stavning?) och "rektorn" höll sitt tal. Sen så åt vi lunch i irdottssalen och sen var vi uppe i media och skrev i varandras mössor, fick våra betyg och kollade på någe bildspel från gymnasie åren.
 
När det var dags att springa ut så började adrenalinet pumpa och man blev ju helt galen! Alla 3or stod i kö för att springa ut inne i skolan, och vi sjöng ramsor, skrek, slog i väggar och dörrar och stampade med fötterna och lät så högt så ojojoj! 
Utspringet var över på några få sekunder men oj vilken känsla!! Hittade inte mamma och pappa efteråt men det var chill. Hittade Johanna, Josefin och Celina iallafall :O Och när jag hittat min familj och tog massa bilder så ville jag ju att Celina skulle komma och fotas med mig men hon var borta :( Hittade däremot hennes lilla familj som jag kramade om :D 
 
Vi gick in, bytte om till shorts och linne och sedan sprang vi mot vårat flak! Vårat var längst bak så vi sprang galet och ba "VART ÄR VÅRAT FLAK!?!?! AAH!!" Men vi hittade det och jag hade min mobil med mig vilket inte var så smart eftersom den vart helt dyngsur men den lever :D Flaket var nog det roligaste på hela dagen, så jävla kul! Hällde öl över alla, dansade, hoppade, skrek och blåste i våra tutor som galningar! Var blöt ända in i trosorna :O
Sen kom man hem och då var det bara att hoppa in i duschen med kläderna på och duscha galet!
Sen kom det gäster och sen vart det slutskiva :D
Bilder kommer väl i nästa inlägg eller någe för jag har dom icket, här kommer bilder på pressenter :d 
 
 
En spar-kamera-gris från Bettan, Ida och Erik!
Cocktailglas från Aldén!
Champangeglas från familjen Brun! 
 
Cocktailglas från Sara och Äpplet!
Bästaste undervattenskameran!
Nassim Al Fakirs autograf från Sara!
Glassglas och glassgrejer av Kerstin och Peter!
Bubbelvin och fina glas av Björn!
En ungsform av någe slag från Kerstin!
En tjocktröja från Åsbrink! 
Nagelstenar från Ida!
Springsteens gitarr i miniatyr av mormor! 
En bok av grannen Ingela!
500 riksdaler från mormor! 
En berlock från farmor!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0