Midsommar!

Nu har man anlänt hemma i Jakan igen! Var på Johannas landställe från Tosdagskväll till idag Söndag. Har haft jätteroligt :D 
På Torsdagen så chillade vi bara på kvällen med alla ungdomar som var där. På Fredagen var det midsommar och min födelsedag. Jag glömde hela tiden bort under dagen att jag fyllde år, men det var kul :D Jag och Malin dansade runt midsommarstången och sen på kvällen vart det att äta nere vid vattnet. 
På Lördagen städade vi massor eftersom många skulle hem då. Tillslut hade alla våra vänner åkt hem utom jag och johanna som stannade en dag extra. 
 
Pressenter :D 
Johanna och Jossi!
Alexandra och Malin ute och plockar blommor!
Malin och moi!
Kainulainen och Malin
In the bakluck på väg till majstången! 
Joanni och Josefin!
Glatt folk! 
Fest!
Jioanni, Josefin och Malin
josefin och Malin!
Josefin hittade en studsmatta på vägen hem :D
Johanna!
 
Jordgubbs fix!
Vänner :D 
Grillmästarna Kainulainen och Malin!
Vackert och så!
Festfolk!
:D 
 
Fest!
 
Lite cider och juice vid vattnet!
Chill! 
Hej med dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0