Ett sent inlägg!

Haalloj! :D
Igår var det juleafton och mormor,Erik, Ida, Bettan, Janne och lite Äpplet var här och hade sig :D Och i år så var det jag som fick det störstaste paketet :D
Jag fick:
* Formar man häller vatten i, stoppar in i frysen och så har man shotglas!
* Smaker man häller i spriten, shotta galet!
* Bodylotion och sånt
* The sims3 - Kvällsnöjen, Övernaturligt och Destination världen
* Muggar och fat
* 5 berlocker
* Laptop som jag ska spela på
* Eyeliner
* Nagellack
* Halsduk
* pyjamas
* Knivset
* Filt
* Block 
 
Eruk och jag!
Tomte mor och Tomte far kom och hälsade på!
Mammo, Sara och Mormor
Julegran och juleklappen!
eruk, jag och Sara
Mormor och Ida
Fult folk
Party i julfirandet
Pappa, pappas fot och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0