Wehå!

Tjafan! 
I torsdags så var jag, Alexandra, Johanna och Josefin på bio i Kista och såg Bitchkram, den var bra men konstig och jag skrattade åt Johanna typ hela filmen för hon är en kul prick! hah :D 
När vi kom ut på väg hem så möttes vi av snöstorm :O! Otroligt konstigt. Så sen på fredagen när vi skulle till spritmuseumet med klassen vart det att ha vinterjacka. 
Och nu idag så ska vi 4 plus Malin ut :d Vi ska till Mp och kolla läget. Men det verkar inte så himmla skoj så vi har skrivit upp oss på gästlistan till Amnesia också ifall vi skulle dö av tristess. 
Sen måste jag packa, växla pengar, handla och ha mig. För på Måndag klockan 10:00 så bär det av mot Grekland tillsammans med Celina :D Kommer bli awesome! Ska filma medans jag är där nere så kommer lägga upp en liten filmsnutt och massa bilder här sen :D Kommer hem på onsdagen efter lovet, men kommer kanske skriva här medans jag är i Grekland beroende på om vi har internet i våran lägenhet :D Längtar! :D 
Nu ska jag fortsätta skypa med Alexandra! Adios! 
 
Johanna var fet och hennes Loka fick inte plats i drickhållaren! 
Orkade inte minska den andra bilden hehu! Vi dansade för fulla muggar på spritmuseét!
Mina naglar lös, otroligt vackört! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0