Liten bild och så

Hola!
Ville bara meddela att jag lever! :O Alexandra klagar på att jag aldrig bloggar så här kommer ett jäääättelångt inlägg!
I några helger nu så har vi varit ute, oftast både fredag och lördag, har bara varit på Amnesia och Nype än så länge, men vi behöver nog inte prova så värst många ställen för Amnesia är ju kalas :D
Är fortfarande sjuk och snart åker jag till Grekland. En otroligt bra kombination! Saknar dom där nere, men vi får se hur kul det kommer att bli..
Hade nyss debatt om manlig omskärelse på religionen, fick VG- vilket jag tyckte var otroligt bra :D Nöjd som smöret på mackan så att säga.
Min moder är redan nere i Grekland så för tillfället har jag ingen mamma D: Får försöka överleva ändå, visserligen har jag ju min far! :D Vi får hoppas att han ger mig mat om dagarna, annars blir det olyckligt :O
Nu ska jag faktiskt sätta mig och störa Alexandra i hennes pluggande, för sen är det tur för henne att debattera religösa friskolor. Intressant och så.
Adjöken!
 
Trackback
RSS 2.0