Grekland!

Hola!
Kom hem från Grekland igår, var trött som ett svin eftersom man inte sov ett piss på hela natten. Natten tillbringades på Athens flygplats, inte så kult.
Däremot så har jag haft en rolig vecka trots att man var förkyld och hostan kom tillbaka! 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi hittade valpar på stranden som jag och Celina hälsade på varje dag. Hade inte mor sagt nej så hade jag tagit hem min lilla Elvis, som Celina döpte honom till. Själv så döpte jag "hennes" valp till Shiva. Bajssöta små varelser! Deras mamma Zozo var väldigt osäkra på oss till en början då vi höll på med hennes valpar. Men sen så accepterade hon oss så medans vi satt och gosade med dem så spanade hon efter andra hundar. Kom någon hund nära så gick hon till attack, vi ba jaha..
Nu kommer en jättefin bildbomb! 
 
Jag och Celina gick på Starbuck på Arlanda, så jääävla gott! 
 
Min katt Crookshanks!
Jag och lillkussen Spyros!
Celina i Perachora!
Moi i Perachora!
Evgenia, Mamma, jag och Celina ute på vifft!
Jag och Celina viftar galet på egen hand!
Evgenias pojkvän Sotiris stannade bilen mitt i vägen för att jag skulle kunna fota hehu :> 
Yolo!
Jag och Celina gluttar på Loutraki!
Sotiris och Evgenia
Jag och mammut!
Sofia, Alexandra, Eleni, Mamma och jag i Korint
Celina solar galet!
Jag och Elvis! :D 
Celina och Shiva!
Puppy! 
Tutte!
Alexandra och Sofia i Athen på någe najs fik (:
Najs utsikt från fiket :d
Lite mer utsikt över Athen!
Hittade ett Starbucks i Athen :D Mitt fina namn!
Jag och Spyros hos Giagia och Papous!
Hela tjocka släkten var där när Spyros fyllde 1!
Vi fick cp-platser på väg hem, usch vad obekväma dom var! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0