Min långhelg!

Min långa helg bestod av kompisar, mat och städning! Faktiskt ytterst trevligt om jag får säga det själv.
På Torsdagen så skulle vi ut några stycken och grilla, men som vanligt så är det ju den här personen som man aldrig får tag på när det behövs som inte svarar på varken sms eller samtal, Lajnus.. Så när jag och Alexandra beger oss mot jakan stn för att åka iväg till Lillsjön för att grilla så smsar Lajnus och säger att "nej jag och min kompis kommer itne!" man ba.... Och då helt plötsligt vart vi bara 4 stycken och vi kände oss helt otaggade och tyckte det var ganska onödigt att åka och grilla bara vi 4. Så vi hamnade på donken... Yeah! Sen så efte ett tag så smsar den här människan igen och säger "vi kan komma nu!" och då vart jag arg och smsade tillbaka, "Ja kom vi är vid Lillsjön" Så dom åkte dit och ba vart fan är alla?! Så satt vi egentligen på donken :> Att lura ut folk i skogen kan vara kul ibland!
Sen på fredagen så städade jag lite grann, med hjälp av min väninna Alexandra! Vi städade igenom skåpet inne i badrummet. Där kunde man hitta krämer som hade gått ut år 1998. Man ba åh här var det nystädat minsann! Så vi var ju tvugna att kasta halva skåpet! Så nu kan man fan krypa in där om man vill, så tomt vart det!
Sen på lördagskvisten så gick jag (som sagt) ut och fotade först med Lisa och sen med Celina, sen vart det grillat hemma hos Celina, ytterst trevligt! Sen drog vi ut och träffade våran kompis Alex som jag inte träffat på länge :D
Och på Söndagen så kom Emma förbi och jag städade överallt medans hon gjorde pannkakor till oss :> Sedan cyklade vi ner till coop och köpte jordgubbar och grädde så åt vi på balkongen och hade trevligt som bara vi kan ha!
Och nu sitter jag här ängslig och rädd över att jag ska springa runt ensam i Lillsjöns skogar och virra runt på idrotten imorgon! Kommer att komma vilse. Så nästa inlägg blir väl om nån vecka eller så ifall inte någon har hittat mig förräns då!
Oj sicket långt inlägg! Men det var ju precis vad Alexandra ville ha, så varsegod!
Jag städade mina fönsterbrädor, både innanför och utanför, medans Alexandra blåste såpbubblor för att förgylla upp stämningen lite!
Alexandra är vacker som aldrig förr! <7 Vi gjorde ost- och skinkpaj och satte oss på altanen :D
Ute på språng!
Omnomn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0