Jag hittade åtminstonde hem!

Jag hittade ut ur skogen!
Ja tro det eller ej, men så är det! Och att släppa ut mig i skogen helt själv är nog en av det osmartaste saker man kan få för sig att göra. Hur som haver, jag sprang helt åt helvete, som väntat, och jag hamnade hemma hos en psykopat typ. Han hade ett litet tält i skogen med en väska och några lådor, då vart jag rädd och sprang därifrån, men då vart jag biten av en larv. Sen vände jag om igen för att gå tillbaka, men nej då hamnade jag vid ett företag helt plötsligt! Och hur fan det gick till vet jag icket! Sen skulle jag gå längst vattnet för att komma tillbaka till början, men då var det ett högt stängsel där som man inte kunde klättra över, och högst upp på det staketet var det låsas taggtråd typ. Men jag gick mot vattnet och kämpade mig över stängslet ändå (Y) Jävla Robinsson. Sen så sprang jag så mycket att jag trampade snett två gånger. Sen dog min mobil och sen efter 16 år och 3 månader hittade jag Alexandra. Sen gick jag hem! Fick 4 av 5 kontroller iaf, en hittade jag själv, en annan hittade jag när jag var vilse, så det var egentligen inte meningen. den tredje fick jag av Alexandra och den fjärde hittade jag tillsammans med Alexandra. Awesome!
Aldrig mer origentera! Eller hur fan det nu stavas...
Sen så hade man en festing på sig när man kom hem också, och sår på alla ben och fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0