Grönan!

Igår så vart det ingen skola för min del eftersom jag inte hade några lektioner att gå på! Wehå! Klockan 14:00 någon gång så bar det av till Gröna lund med fotoeleverna i klassen, vi fick gratis inträde för att gå runt och fota massa grejs. Men jag och Alexandra köpte oss ett åkband och for runt i karusellerna :O Så nu har jag åkt massa nya grejor jag inte åkt föurt :D (y) Jag hade packat med mig alla mina åksjuketabletter så det gick bra :D Vi var där ända tills det stängde och sista åkningarna var i vilda musen. Fasen vad vi åkte den :O Eftersom det nästan bara var vi där och vi ville åka igen och igen så satt vi alltid kvar och dom som jobbade där fick skicka iväg oss gång på gång :D Så idag är jag hes som en räka för jag skrek ganska mycket :O Otroligt kult var det iaf :D
Mickis kom dit med hennes föräldrar!
En filur
En gubbe som red på en anka vid namn Juliana sa han (:
:D
En grej!
Slänggungorna!
Alexandruis!
Regnbåge!
Alexandra och Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0