Hela jävla sommaren i text!

Neej nu har min blogg också uppgraderats till det där nya fula D: Aja känner att jag inte skrivit på ett tag :O Men det som hänt sen skolavslutningen är väl att jag varit på sommarskola, är inte klar än dårå men snart så! Sen fyllde jag 18 barre! :D Fick pengar, shotglas, skålar, ny väska och massa andra fina grejor! :d Det var en awesome födelsedag! Celina hade sovit över så jag hade sällskap hela natten och dagen :D Och på morgonkvisten när mamma och pappa skulle komma in och sjunga för mig så stod Alexandra där också och sjöng för full hals :O Vilket gjorde mig jätteglad :D Så vi var tillsammans hela långa dagen vi tre :D Vi gick till Celinas lådsaspappa och gjorde intrång i deras pool :> Sen åkte vi till stan och jag piercade örat :O Trodde piercaren skulle använda sån där pistol som man har när man tar hål i örat med, men nej då skulle han ha en jävla nål! Och det gjorde så jävla ont och jag trodde jag skulle bli förlamad i hela fejset! Och han som piercade mig sa att jag var en besvärlig ung kvinna hehu! :> Men jag förstår honom faktiskt :O Sen kom vi hem till mig och där åt vi marängswish eller hur det nu stavas :O Sen åkte mamma,pappa och Sara till landet och lämnade oss andra åt ödet! Då skulle vi grilla men det slutade med att vi stekte kötet i stekpannan istället D: Vi var inte så bra på det där med att grilla :O
Sen idag, midsommar, så åkte jag med Celina och hennes familj till bruket där vi dansade runt midsommarstången för fullt, sen bar det av till henne och vi åt middag där, sen nu är jag hemma och måste ut och hitta 7 olika sorters blommor :O! Hur nu det ska gå till :O!

Midsommar! Där ser man även piercingen :d Och min första krans jag gjort! Fett stolt även fast den såg ut som bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0