Äventyr!

SOMMARLOOOOV! äntligen! Visserligen ska jag gå sommarskola lite grann också men men :> Idag så gick man iaf till skolan och skulle kolla på nånting i aulan som var en besvikelse sannerligen! Fysate! Iaf, sen gick jag och Celina till Teknik magasinet och köpte en longboard till henne, sen åkte vi hem till mig åt glassbomb eller marängswish eller nått :O Så då fick man typ matkoma! (Y) Sen så bar det iväg till Kista med Alexandra, Linus, Lukas, Alex, Dejvid, Mickis och Emilia. Där åt vi mat och jag Dejvid och Alexandra fick varsin energidricka gratis :D Sen så gick Emilia och Mickis hem och vi andra kom på en finfin idé om att gå till New Yorker och hitta kläder till varandra som man skulle sätta på sig. Vi vart så otroligt vackra och alla i hela affären glodde på oss! Sen bar det av hemmåt :O
Celina på väg hem till moi!
Vi hittade fina mössor på stadium!
Alexandra klädde upp Dejvid på New Yorker! :D
Dejvid gav oss kläder, och han var ionte så kreativ när det gäller min klädsel .O
Wehå! Man ser ju inte min kjol och skor men aa :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0