Aldrig får man sova!

Igår så vaknade jag av att Celina smsade "vakna! vakna! vakna!" ungefär en milion gånger! Sen så drog hon med mig till stan för hon ville se bio, så jag hann inte äta frukost eller någonting så Celina tog med sig en påse bilar till mig :D Filmen vi såg var dark shadows och den var faktiskt inte så bra :O Sen kom jag hem och åt inget på hela dagen förutom klockan 00:00 då jag kom på att mamma köpt hem pizza till mig :D så då åt jag den :d sen idag väkte hon mig igen så det var bara att kliva upp igen då :o Sen cyklade jag till mina kusiner för att kolla till deras katter :d Sen så mötte jag Celina och vi köpte hårfärg till mig sen åkte vi hem till mig och färgade mitt hår och dansade som galningar i mitt kök till låtar man inte hört på länge :D 
 
 
Fin bild från nattetiden :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0