Litet inlägg bah!

God dagens! 
Nu har jag slutat jobba, så här med har Bulle fått sommarlov! Pax för att sova bort det!! Har inte fått mycket sömn den här sommaren D: Varmt och ljust fungerar inte när man ska till och sova :O Kommer att sakna jobbet :( Eller ah, inte själva uppgiften men killarna D: Vi hade så kult och nu är jag tillbaka i forever alone zoonen igen :O Och idag kommer Celina hem från Rhodos! :D Nästan så man vill baka en kaka och springa till flygplatsen! 
På Torsdag så far jag till Göteborg med Alkis! :D Då jävlar blir det Bruce Springsteen konsert! :DD Taggar som bara den! 
Men nu ska jag städa vidare som den tragiska människa som jag är.
 
Nu lite bilder :d 
 
Otroligt pinsamma själar, Celina och Camilo in tha car på väg mot regnbågen! 
Jag, Camilo och Aron skulle ner till minigolfbanan, men vi hade bara en cykel så Aron cyklade, Camilo satt på pakethållaren och jag stod på skateboarden där bak. Sen skulle Camilo prova stå på skateboarden men som ni ser på bilden trillade han av så han fick gå, medans Aron och jag cyklade iväg :> 
Palla jobba, lets spela minigolf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0