Inte ensam längre!

Morsning korsning!
Idag kom fadern min hem, mamma är kvar på landet så nu är det bara jag och far hemma! Och ja jag har varit helt ensam i ett ödsligt hus, så alla som ville kunde ha kommit hit och rövat bort både mig och mina ägodelar men nu är det försent! Ha! 
Igår så var Alexandra här och vi sjöng singstar så taket banne mig lyfte! Jävla vad vi kämpade, sen gick vi in på chatroulette och sjöng för dom också. Party åt alla håll! :D 
Imorgon blir det första dagen på sommarjobbet, minigolfbanan i Jakan :d Vet inte när jag börjar men det blir ju spännande :O Sen får någon gärna komma dit och hänga med mig för det är ganska ensamt där :O 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0