Nyår! :D

Gott Nytt År!!
Mitt nya år firades hemma hos Celina tillsammans med hon sjläv, Micke och Sophie. Otroligt kult :D Vi var inte inne så jätte länge. Resten av natten spenderades ute i stort sätt :O Först gick vi till Sanviksskolan och var där en liten snutt, sen så begav vi oss iväg till en buss station där vi mötte Alex som hade toffs och så ringde vi till idol Olle :O Sen var det inte så mycket mer. Jag och Celina delade säng när vi skulle sova och jag vaknade flera gånger under natten, så nu är jag helt död eftersom jag inte fått så mycket sömn D:
Dagen efter så började jag dagen med att smutta smutti, sen gick, jag,Celina och Sophie ner till ica där dom två köpte Ben & Jerrys och jag vindruvor :> Och så stötte vi på Vaktis-Tommy och jag vart så glad så jag bara hoppade på honom :D  Sen gick vi hem till sophie där vi kollade på Harry Potter och Halvblooods prinsen :D och innan vi hade kommit fram så gick vi förbi en gubbe som sa gott nytt år till oss, Gud vad glad man blev då :D
När jag kom hemefter en fin tur i regnvädret, så får jag en present av systern min. Och jag får en chock när jag öppnar det!! EN TROLLSTAV!!!!!!!!! Gud Tack Tack Tack!!!!!!!!
Mitt nya år kommer att bli jävligt bra känner jag :D


Innan jag sprang hem till Celina :D


Jag och far min mitt uppe i middagen :O


Jag i Celinas "al-in" som Janis kallade det så fint :D

fint!








Jättefin bild på Sophie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0