En sån där lista

Hittade den här på Celinas nya blogg, hehu! Gå och glutta in den! --> http://celinalinnea.blogg.se/
Eftersom jag inte bloggar så ofta så tänkte jag att åh den här kan jag göra så har jag iaf något att blogga om :O Så lets go! Börjar väl imorgon skulle jag tro :d


day 1 - en nyligen tagen bild på dig och 15 intressanta saker om dig.

day 2 - meningen bakom ditt bloggnamn.

day 3 - en bild på dig och dina vänner.

day 4 - en vana du önskar du inte hade.

day 5 - en bild på ett ställe du varit på.

day 6 - favorit-superhjälte och varför.

day 7 - en bild på någon/något som har ett stort inflytande på dig

day 8 - kortsiktigt mål för denna månad och varför.

day 9 - något jag är stolt över de senaste dagarna.

day 10 - låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, arg.

day 11 - en till bild på dig och dina vänner.

day 12 - varför började du blogga ?

day 13 - en bild på ditt rum.

day 14 - en bild på dig och din familj.

day 15 - ställ in "blanda" på spellistan, nämn de 10 första låtarna.

day 16 - en annan bild på dig själv.

day 17 - någon du vill byta liv med för en dag och varför.

day 18 - planer/drömmar/mål du har.

day 19 - smeknamn du har; varför du har dem.

day 20 - någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden.

day 21 - en bild på något som gör dig glad.

day 22 - något du är sugen på väldigt ofta.

day 23 - ett brev till dina föräldrar.

day 24 - vad man skulle hitta i din väska.

day 25 - bästa tiden på året.

day 26 - varför du antog denna utmaning.

day 27 - en bild på dig från förra året och nu, hur har du ändrats sedan dess ?

day 28 - vad har du lärt dig den senaste månaden ?

day 29 - din favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0