Day 1.

Tänkte göra den här din listan!

1. Jag har klaustrofobi och hydrofobi
2. När jag badar så kan jag inte simma nära en brygga
3. Om jag bodde sjläv så skulle jag nog ha massor av djur! Hittar jag ett skadat djur så tar jag mer än gärna hem det
4. Ångrar att jag valt att gå media
5. Jag älskar att pyssla :>
6. Jag vill börja på ridning igen
7. Jag vill bli skådespelare
8. Om jag ska äta thaimat/kinamat så måste jag äta med pinnar
9. Jag vill resa över hela världen, speciellt till Irland, USA och Afrika
10. Jag önskar jag hade mer självförtroende
11. Valar är det absolut äckligaste jag vet
12. Jag vill ha större ögon
13. Jag vill ha bredare huvud!
14. Jag önskar jag var kalasrik så jag kunde hjälpa Afrikanska barn
15. Jag vill inte dö 2012



Senaste bilden som togs på mig var med Ernst och de har ni ju typ redan sett så jag tog den här :O


Kommentarer
Postat av: Celinaaa

Du har ätit utan kinapinnar i Kista!!!!!

2012-01-08 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0