Bajsmorgon!

Gud den här morgonen var nog den sömsta på hela lovet!
Vaknar klockan 7:00 (!!!!!) För att Sara har tänt ute i hallen och för att hon spela jävla musik i sitt rum! Jag går upp och släcker i hallen och säger år henne att stänga av musiken. När jag går och lägger mig igen så ba ååh vad skönt! Men nej då kommer det en jävla lastbilsjävel utanför mitt fönster och står där och låter som ett helvete! Sen när den har åkt så sätter sara på radion ist på låg volym, men man hör ju låga röster ändå, så det liksom surrar i örat och jag ba snälla Gud kom och hämta mig!
Så jag går ner och lägger mig i soffan i vardagsrummet, där jag inte heller kan sova....
Så nu har jag varit vaken sen 7:00 imorse på ett lov!!!

Jävla skit dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0