Går dagen/kvällen! :D

Igår så åkte jag, Alexandra och Mickis till stan för vi skulle köpa lite grejor och jag hade lite grejor som jag skulle köpa också. Jag köpte en ny dagbok som jag ska pimpa :D Sen köpte vi blonderingsfärg, och inne på Åhléns tror jagd et var så målade jag Mickis ögonlock gröna med testgrejorna :D Hemma hos Mickis satt vi och väntade på att Alex skulle komma över vilket han gjorde sen och då blev det kult :D Han hade nämligen lovat Alexandra att bli blond :d Så vi började blondera honom :D Och nu kommer hans mamma få en chock för hon visste inte om att han skulle bli blond :D haha! Men nu matchar hans hårfärg hans personlighet iaf :O (Y)


Mina fina vänninor! :D


Fokusen hamnade på en filur i bakgrunden :O


Mycket läsk om dagen är bra för magen!


Under blonderingen :D Jag failade och missade lite hår så nu har han en brun fläck i skallen :D


Efter :D Hello yellow-face!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0