Ett inlägg sådär på kvällskvisten!

Först och främst vill jag bara säga hallelujah! Vi överlevde jordens undergång! Och tur var väl det, eftersom jag slängde bort alla mina pengar på paket som inte ens någon skulle fått! :O 
Min domedag spenderades med Celina och Alex i staden där vi sprang runt i alla affärer (H&M några extra gånger) och shoppade galet! Sen åt vi i Kungshallen och jag fick gratis fanta av en hysteriskt glad indie.
Efter ett tag så tröttnade Alex, han ringde från övervåningen på h&m, ner till mig och Celina på undervåningen och undrade hur länge vi skulle vara kvar inne i staden. Och vi svarade "inte så länge". Då var klockan kanske 15:00? Slutade med att vi kom hem cirkus 20:30 (: Sen gick vi runt i hela gamla stan i hopp om att hitta julmarknaden som skulle hållas där. Och lyckligtvis hittade vi tillslut :D Helt otroligt mysigt! Celina köpte brända mandlar och jag köpte sockervadd som det barn jag är! Visserligen var vi inte bara inne i staden hela tiden, jag och Celina åkte hem till henne och åt lite pizza och sedan åkte vi till outlet för att Celina skulle införskaffa sig det sista.
Där träffade vi Santi, Celinas påse gick sönder under tiden då vi missade hennes könummer inne på Cervera och vi stannade inne på Rusta ända tills de släckte och sa åt oss att gå ut.
Väl hemma hos mig började vi baka pepparkakor klockan 21:00, lyssna på Carolas juleskiva och sjunga för full hals! 
Sen gick vi upp på mitt rum och slog in paket och hittade på massa fina rim innan vi somnade :d 

Sen idag så åkte vi till min lilla farmor och sa god jul till henne, och fikade galet. Otroligt festligt! Sen på vägen hem så åkte vi till kungsängen och åt mat på någon restaurang i centrumet där med Äpplet, kycklingspett vart det för min del! Plus efterrätt för guds skull! 
 
Min vackra mat :D 
Celina ville inte dö! 
Celina mitt i julmarknaden!
Jag och Celina i en julkula på Rusta! 
Haha Farmor!<3
Sara, Mamma och jag hittade fina nyårs hattar på Willys! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0