Rålis!

Hali hallå i blåbärsskogen!
Nu sitter jag här klockan 9:00 på morgonkvisten. Vaknade vid 7:00 någon gång av att jag hostade som en galning, sen kunde jag inte somna om D: Otroligt onödigt..
However! När jag och Celina var på väg mot Rålis utomhusbio så fick jag reda på vad det var för en film vi skulle se. Hon sa att vi skulle på utomhusbio och jag frågade inte vilken film, så på tåget så berättade hon att det var "Låt den rätta komma in" vi skulle se. Och den filmen är sjukt äcklig och kalas läskig så då ångrade man sig ju lite. Men vi såg inte hela utan vi gick och kollade vad som hände på 08 i kungsträdgården istället. Och det var bara massa småglin som sprang runt och skrek. Så vi åkte hem igen :O 
 
Man är ju otroligt ful, men hey what evör!  
Bio!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0