Västerås!

I Tosdags så var jag inte i skolan över huvudtaget, för jag och Micke skulle åka ända bort till Västerås för att filma en dokumentär med en av hans kompisar, Melanie Wehbe, som varit med i både idol, körslaget och vann en sång tävling i the voice. Gick upp klckan 7:00 tror jag det var :O Sen gick jag till Jakans station och åkte mot bålsta, sen mötte jag upp Micke och tog en buss mot Enköping och sedan en annan buss som gick vidare mot Västerås där vi åt på donken och jag köpte mig ett nytt linne på New Yorker.
Sen kom Melanie och vi sprang runt hela dagen överallt och filmade, så när vi kom hem till henne för att filma det sista så var alla jätte trötta! :O Men det vart jätte bra iaf och hon är nog en av de härligaste människor jag träffat! (:
Sen kom Mickes mamma och hämtade oss på Enköpings station, vi åkte förbi ett nyöppnat matställe, chopchop, där dom säljer kinamat, så köpte vi med oss det hem till Micke sen väl hemma hos honom så åt vi och sen somnade jag :O
Dagen därpå så gick vi upp tidigt igen för att ta den enda bussen som gick där (han bor sannerligen på landet) för att komma till Enköping för att åka och träffa min farmor :DDDDD Sen efter besöket hos farmor åkte vi till skolan där jag höll tal! :O Och nu sitter jag här och fifilurar på vad man kan fota för Emma ska komma hit idag och fota med mig :>
På bussen på väg till Västerås!
På donken :O
Dom hade blommiga bussar :O
Micke och Melanie
Såhär mörkt vare i Enköping på väg hem! :O
Hos farmor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0