En dag i stan

Hej hopp!
Igår så var jag och Alexandra i stan och sprang runt, jag införskaffade mig ett par nya örhängen och Alexandra skaffade sig torrschampo tror jag det var :O Vi var inne på nån affär med massa hår och smink grejor så vi gick runt där och provade massa :> Jag fick brun ögonskugga och massa glitter på ögonlocken, sen målade Alexandra en av mina naglar :O Och det finaste av allt, vi slingade håret med nån jättekonstig grej. Det såg ut som en mascara bara det att det var olika färger och man skulle sätta det i håret. Jag fick en rosa slinga i håret och Alexandra hade blåa kluttar lite här och var :o Efter besöket i stan så åkte vi hem för att äta och fiffla. Sen begav vi oss av till stan ännu en gång fast i sällskap med Alex. Vi gick på bio, American pie the reunion :DD Den var jättebra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0