Diet!

Idag, Måndag, så börjar jag på en fin diet! LCHF eller vad den nu heter, får se hur länge jag kommer klara den har redan tröttnat och vill ha massa godis! D: Den går iaf ut på att man inte ska äta några kolhydrater. Alltså inge pasta, potatis, bröd osv. Och inge socker :O Så kött och Sallad blir det! Men i skolan så vart det bara potatisbullar. Inget kött över huvudtaget! Så jag och Alexandra, som också kör på den här dieten ba jaha, tack... Så det vart bara sallad för våran del :O Apäckligt! Efter skolan så sprang vi till coop hon och jag. Där köpte jag yoghurt som jag ska göra smutti på. Sen köpte jag mörk choklad. Jag var sugen på något och eftersom jag inte får äta något socker eller onyttigheter över huvudtaget så tänkte jag okej mörkchoklad, det är ju iaf bra för hjärtat :O Så 86% mörk choklad vart det, ganska mycket äckligt! Eftersom mörk choklad inte är smaskigt någonstans :O Men så vart det! Imorgon fortsätter denna spännande diet, ska hålla på i 4 veckor. Ha! Like that's gonna hapen! :O
Dagens middag, köttfärs med sallad och ost :>
Bajs i kartong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0