Bowla!

Hoppla!
I fredags så åkte jag, mamma, moster Bettan och kusin Erik till bowling hallen i jakan för att.. aa bowla. Jag kom två och Bettan på första plats, jag började med en strike och slutade med att kasta klotet bakåt. Ärligt talat.
Jag hade så snygga bowling skor så när vi skulle hem så tog jag med mig dom :> Sen åt vi på greken vilket var ytterst mösigt! Sen medans mamma och Bettan satt på resturangen så sprang jag och Erik till coop och köpte chips och dipp. Sen åkte vi hem till dom. Mamma och Bettan satt och kollade på Let's dance och gluttade datorn medans jag och Erik satt på hans rum och spelade TV-spel :D Awesome!
Mina fina bowlingskor :D
Skosnörena lyste :O
Min moder!
Jag och Eruk!
Jag och Ida på greken. Hon kom en liten snutt efter :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0