Party i Kista!

NU HAR JAG SETT JEDWARD!! WOHO!!!! OCH DOM KOLLADE IN I MIN KAMERA!!! men jag fick ingen autograf...
Det var smockfullt kring scenen där dom var :O Alla skrek och nu är jag döv D: Jag skrek också så jag kommer nog bli hes sen :O Det var iaf jättekul. Ulrik Munther (Vet inte hur man stavar hans efternamn) spelade först. Flickor skrek av glädje. När han var klar så tog det ungefär en timme innan Jedward kom in på scen. Värsta långa vänte tiden man ba ... Sen så kom dom ut på scen och då jävlar drog det igång. Folk klämde sig från höger och vänster. Alla skrek och hoppade och Gud vet vad. Och alla luktade svett D: Efter Jedward hade sjungit så fick man gå och få autografer. Men efter att ha stått i en timme eller mer och gått fem steg i kön så säger vakterna att dom ska klippa kön för dom har inte tid med alla. Då blev det ännu mer ... Då började folk gråta och ha sig :O Det sög! Så jag fick som sagt ingen autograf. Bajsa i mitt köksskåp på fredagar!! Sen skulle Mange makers och Mohombi sjunga. Men då gick vi hem :O Så dom såg vi icke :O Det gör inget :O Jag ville bara se Jedward :>


Först skönheterna sjläva :D


Sen AnaGina som presenterade och hade sig :O


Ulrik Munther!




Han spanar in mig! :D


Sen var det nån knasig modevisning mitt i allt ihop ;o


Han kollar också in mig! :D


"Hej! Vill du kanske träffas sen?" *Peddoface*


Sara Montazami! :D


BÅDE JOHN OCH EDWARD KOLLADE PÅ MIG!!!!!!! KÄNDISARNA VILL HA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3


Jävla blått ljus D:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0