Hos Lajnus!

Idag blir det kalas i Kista centrum :D Ska äntligen få se Jedward!! WIHU! Jävligt stort tack till Grönjölingen som följer med så jag slipper åka sjläv :D:D
Kom och tänka på en grej, när man ska få deras autografer, kommer dom sitta vid ett bord då ? :O Med Ulrik Munther och han Mohombi? För jag vill inte ha Mohombis autograf, vet inte vem det är :O Ska jag ba "Hej Jedward och Ulrik!" Och sen ba gå iväg :O Mohombi ba "jaha.." :O Det kommer bli lite kalas knepigt :O
Kommer  att ta med mig kameran men får se om jag får några bilder över huvudtaget :O Ska ju vara fett mycket pers där har jag läst om :O D: Baiz!

Igår var vi ute några från klassen som förra året (: Vi åt på Greken och efter det drog vi hem till Linus. Killarna, Maarkus, Lukas, Dejvid och Linus satt och spelade TV spel medans vi tjejor, Mickis, Emilia, Alexandra och jag satt och spelade kort. Vi lyssnade på kalashög musik så man hörde knappt varandra. Ap kult :D Vi som spelade kort var tvugna att skrika åt varandra när vi pratade. ch när vi skojade lite och skrek "JAG LÄGGER EN ÅTTAAAAAAAAA!!!" så skulle jag lägga ett kort och skrika lite fint sådär. Så stängs musiken av, och jag skriker rätt ut i ingenting. Alla skrattade men jag undrar vad Lajnus föräldrar tänkte ;o


WEHÅ!


Hittade en tavla där en hockyspelare tar en annan hokeyspelare bakifrån i Lajnus hus! D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0