Fest hos Peter! Peter Peter!

Var på kalas hos Peter igår som fyllde år för fulla muggar :D Peter, för er som inte vet, är min mosters man, och även pappa till mina kusiner :O! Åkte dit tillsammans med mormor och Björn (Peter son) vi kom dit ganska tidigt så jag satte mig ner och stickade haha! Har kommit jävligt långt :O Iaf, sen vart det fika och mat och efter det ville dom ha 4-generationer-bilder med lilla Ella, Sofie, Kerstin och mormor. Och lika dant igen fast med gammelfarmor och morfar och hela köret :O! Så det fotade jag. Ella satt ju aldrig still, eller kollade ju aldrig in i kameran så man fick antingen stå och ropa på henne eller få knepiga bilder. Var iaf kult där (:
När jag kom hem så åt jag middag ganska sent :O! Ville bara säga det.


Peter och Erik


Kerstin, Mormor, Sofie och Ella


"Lala här sitter jag och leker med stenar i vattnet.."


"Eyy! Rör inte mina stenar!"


"RÖR INTE MINA STENAR SA JAG!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0