Twilight event?

Håhå jaja!
I Fredags så såg jag ju som sagt Robert Pattinson och Ashley Greene. Var ju inte så kult som jag trodde dewt skulle vara. Dom var där i 5 minuter ungefär av två timmar.. Man ba jaha?! Och oj vad alla sm¨flickor skrek :O Jag och Celina satt brevid varandra, när alla tjejor började skrika sitt tjejskrik så skulle jag och Celina också skrika. Men oj vad vi lät. Vi var inte en av de tjejorna som skrek flickaktikt. Nej vi lät fan mer som män som vrålade. Vi märkte det och kollade på varandra och började garva. Haha vad fult det var.
Sen en annan grej. Dom spelade en musikvideo med nån tjej som sjöng. Och ungefär varannat klipp var ett klipp på en Twilight scen och på hon som sjöng. Och när hon som sjöng visades på skärmen var alla tysta, men när ett Twilight klipp visades så skrek alla. Sen tjejen som sjöng = tystnad. Twilight klipp = skrik överallt. Var så himmla fult! Det var ungefär så här. AAAAAAAAAAAAAH! .... AAAAAAAAAAH! ... AAAAAAAAAAAAAAAAH! ... AAAAAAAAAAAH! Fysate. Har ett fint litet klipp här nere så kolla så får ni se hur fult det var :O!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0