Fotat Lisa, HP halsduk!

Efter skolan igår så var jag med Lisa, skulle fota henne :> Har ett projekt, eller vad man säger, läxa kan man ju också säga :O! Vi ska iaf fota porträtt bilder. Och nu när hösten är kommen så tänkte jag ta höst-porträtt-bilder! :D Wehå! Och Lisa var en riktigt kalasig modell för det :D MEN!eftersom att blogg.se suger jag-vet-inte-vad så går det ju inte att ladda upp dom helvetes bilderna! Blir så jävla förbannad!
La upp dom på bilddagboken ist. Ville lägga upp dom någonstans. Vad är det för mening att fota bilder om man inte ens tänker visa upp dom liksom (:
Länk: http://dayviews.com/waanz/2011/10/1/
Om den inte funkar så kolla in Waanz på bdb. Men ni gör som ni behagar :O

Måste visa min Harry Potter halsduk som jag stickar! Eller stcikade. Det lila garnet har tagit slut! Blir ganska ledsen :( Vart fan får man tag på sånt där garn då?! Om någon har sånt där lila garn och vil skänka bort det så kontakta mig fort! :O Tack :>


Kommer vara så himmla snygg när jag har på mig den sen :3 OM jag blir klar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0