Twilight event!

Guuud vad trött man blir efter att man dygnat! Hatar känslan när man har dygnat klart, man känner sig så äcklig och slö xO Iaf, igår kväll klockan 19:00 någon gång så åkte jag och Celina hemifrån henne med våran packnig i högsta hugg, som bestod av två ligguderlag, sovsäck, filt, tre termosar varm choklad, tröjor, skor, papper och penna ifall man får tråkigt eller behöver skriva upp något, nässpray, en extra fulladdad mobil ifall den ena dör, och slutligen paraply.
  Janis skjutsade oss ner till jakan station där vi tog tåget in mot stan. Vi åkte in till Hötorget där det regnade för fulla muggar, vi sprang runt och letade efter en plats att sitta på. Det var fullt med människor som satt med sina grejor längst väggarna. Från biografen ner till Mc'donalds där vi slutligen hamnade. Vi började bre ut oss över e liten plätt brevid två tjejor som var några år yngre än oss. Sen satt vi där i regnet och väntade på Rebecka som kom inrullandes nån timme efter, okej kanske två. Sen så slutade det regna och vi satt där och babblade för fullt. Ungefär klockan 21:40 så bad vi tjejorna brevid oss passa våra grejor så vi kunde gå på toa inne på donken för dom stängde nämligen 22:00. Kommer int ihåg och Rebecka var med oss då :O! Tror nästan inte det. Aja. Då hade dom stängt toalettavdelningen så vi var tvugna att leta upp en annan donken. Så vi sprang runt där så fint.
Det var några människor som kom fram till oss och frågade vad vi höll på med, men den skönaste männsikan som kom fram till oss sa "Jag har köpt en coca cola men jag vill inte ha den, vill ni ha den?" Vi ba"..har du drickigt ur den?" Han ba"Nejnej!" Vi ba "okej!" Så fick vi en gratis cola va en random snubbe (: Sen när vi precis satt oss där sist i kön (Vi var sist då, det kom ju fler människor sen) Så kom det några killar och ba "Först i kön eller?" Och flinade, man ba jamen visst! Sen ugefär klockan 5:00 på morgonkvisten så började folk packa ihop sina ägodelar, vi med, sen de som var klara först började kötta framåt. Celina och Rebecka tyckte jag var pinsam för att jag sprang som en dåre till kön som hade bildats framme vid bion. Fast sen började do också springa. Kanske började förstå att folk sprang som dårar för att få en bra plats? haha :D Sen stod vi i kön tills klockan vart 7:00 då dom började dela ut biljetterna. 
  Det är biljetter som släpper in oss på hovet där vi på Fredag kommer att få se Robert Pattinson och Ashley Greeny (Stavning?) live. Sen vet jag faktiskt inte mer vad som kommer hända där. Jag gjorde det mest bara som en kul grej. Är inte någe Twilight fan. Hade det varit HP event så hade jag kissat på mig! Gue varför har man inget sånt :O? Fick iaf två kompisar i kön sen. Riktigt fenomenala typer (:

Hur som haver så fick jag två biljetter. Men jag kommer ju bara ha användning av en. Så är det någon som vill ha en biljett så hojta för jag säljer! Inte ger bort. (: Tyvärr. Dom är dyra i verkligeheten och jag har kämpat för mitt liv för dom här biljetterna så jag ger inte bara bort sådär D:
Den som orkat läsa allt, applåder till er :D Nu ska jag hämta mina byxor!



Jag och Celina ute i vildmarken!


Celina med våran nyfunna vän colan!


Rebecka,Celina och vackra jag!


Rebecka och jag!


Suddig bild på två töntar som gör balett på ett lejon :O


Det var lite fult, dom såg exakt likadana ut och jag ba hej jag är svart och har vit mössa. Sannerligen det svarta fåret i flocken :O


Haha Celina din lilla skojare! När vi stökar undan våran bädd :O Innan vi började kötta framåt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0