Test :O

Celina tog den här av Emili och jag tar den av Celina :O!

3 s
aker jag inte förstår mig på:

- Politik
- Matte
-  Inception D:

 

3 saker jag gjort idag:
- Eftersom jag nyss vakna så tar jag gårdagen. Såg Robert Pattinson :O!
- Åkte massa tåg
- Spelade massa kort :O

 

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Träffa Tom Feton och Little Steven
- Få tre barn :O
- Åka till Irland

 

3 saker jag skulle vilja lära mig:
- Åka skateboard på ramp och grejor :O!
- Lära mig grekiska och tekenspråk
- Allt om djur :D

 

3 favoriträtter:
- Tacos

- Lasagne
- Donken :'D

 

3 saker jag gillar.
- Mat :O
- Harry Potter
- Anton :D

3 viktiga saker i mitt rum:
- Min säng!
- Mitt golv
- Kattis :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0