Mycket händelserikt inlägg!

Skulle lägga upp en bild på vad det var för pappers grej jag hade fifflat med förut (Som ni ser i inläget under) men jag kom inte riktigt så långt. Nu har stationära datorns, som jag använder, internet skitit ner sig så det blir inte så bra om jag ska redigera på den datorn och sen fiffla över dom till den här datoren :O
Ville bara ha det sagt liksom :O
Måste säga en sak till, ett fin liten komentar som Mickis fällde för några dagar sedan :O
Mickis, Alexandra och Emilia satt och spelade kort på lektions tid. Så kom läraren förbi.
Läraren: "Eh jaha hur går det här då?"
Mickis: "Jorå det går bra jag vinner snart här!"
Haha klockren!


Har klippt luggen! Eller mamma har. blev gaanska kalas kort, så nu kan jag inte ha håret uppsatt någonstans utan att den hänger i fejset!


Väldigt vacker, så där ser det ut när jag släpper ut det ur bullen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0