Daniel <3

Ett år har nu gått. Men du finns fortfarande kvar i våra hjärtan och i våra tankar.
Jag kunde inte förstå att du verkligen hade försvunnit. I min värld är det helt ofattbart att unga dö. När jag tänker på folk som dör är det bara riktigt gamla människor som har hunnit leva sina liv och är beredda på att möta ljuset. Men att unga vill det. Det har jag aldrig riktigt förstått. Men jag vet ju att du har det bra där du är nu, och att du inte ångrar det du gjorde. Men du lämnade många trasiga själar efter dig. Du tog med dig en bit av alla dina nära och kära ner i graven.
Hoppas jag får träffa dig någon gång igen.



Varje gång jag hör den här låten tänker jag på dig. Det är din låt. Vi spelade den för exakt ett år sedan, söndagen. Dagen efter du försvann. Gud vad vi grät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0