Kista!

Hej hoppla hallå! Igår så efter skolan så åkte jag hem. Var hemma och fixade mig lite, sen på kvälla så åkte jag och Celina till Kista för att käka mat och kolla på den senaste Twilight filmen på bio. Breaking dawn :> När jag kom till stationen så var jag så sen så vi missade bussen D: Vi tog nästa buss och när vi går av i Kista så är det någon ovanifrån, kan ha varit Gud, som spottar rakt ner, PÅ CELINA! Euuuw! Hon fick i håret och på jackan. Båda höll på att spy och vi gick in på donken för att ta servetter och torka bort det värsta. Så jävla äckligt! Sen skulle vi gå och äta. Jag beställde min mat först, valde thai-mat 8D Kyckling, nudlar och wokade grönsaker, Nomnom! Tog ungefär en minut så var min mat klar, Celina hade inte ens bestämt vad hon skulle ha. Jag gick och satte mig medans hon gick till ett sushi ställe för att beställa. Sen efter en stund kommer hon tillbaks utan mat. "Mitt kort fungerar inte! Kommer snart, måste ta ut frpn banken!" Sen sprang hon iväg. Och där satt jag helt ensam D: Sen kommer hon tillbaks igen, sätter sig utan mat igen.. "Vart är din mat?" Hon svarar: " Mitt kort fingerar inte" Eller nått i den stilen. Så hon får låna kuponger från mig, sen när min mat blivit kall så kommer hon med sin råa fisk och gör mig sällskap. Sen går vi till biografen, utan något att smutta på! Men jag hade gjort saft hemma så jag satt och drack ur min flaska :> Sen när vi skulle hem så vart jag så kissnödig så jag hann inte in i huset utan jag kissade ute D: :D
Filmen var bra, men det var en scene som var jäääätte töntig så man ba "..." Det var när Jakob var varg och han komunicerade med sin flock via tankar typ. Och fy sate vad fult det var! Sen sa han "Jag är son till blablabla!" Och det var skit fult D: Sen sprang han iväg :O Man fattar nog inte men iaf :D


Celina, på bussen


Min mat! Ensam och övergiven D:


Vi geggade ihop soya och wasabi :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0