Semester!

Idag så slutade jag typ tre i skolan, men jag stannade kvar till typ 5 nångång! :O Helt jävla frivilligt! För att typ vara med på Celina och Rebeckas extra matte. Vi tre sprang runt överallt, eller nej, vi satt mest :O Sen gick vi till klassrummet där lektionen skulle hållas för att vänta på läraren som aldrig kom. Där satt vi ett ganska bra tag och planerade sommaren nästan i detalj! Världens härligaste sommar kommer det att bli :D Bruce Springsteen ska ju komma till Göteborg den 27/7 för att spela. Och gissa vem som ska kämpa för att få biljetter dit då!? :D Min mamma :D Fast hon ska ju köpa dom sen ska jag få dom :> Så här ser vår fina planering ut!

Vi (Jag, Celina, Rebecka, hennes pojkvän Niklas och hans kompis Filip) ska packa ner det viktisgaste vi äger och har. Sen ska Celina, med ingen press alls på sig, skaffa körkort. För hon ska nämligen köra oss till Götet :> Jag kommer ju inte ha hunnit ta körkort eftersom jag fyller arton den 21/6. När vi kommit fram ska vi slå upp hennes mega baota  tält på en camping. Campa där några dagar kanske. Och sen ska jag och Alice (min kompis som ska med, får se om hon också ska sova med oss) gå på konserten (Om vi får tag i biljetter) Sen nån dag så ska vi gå på lisseberg :D Första gången i hela mitt liv! :> Viktigt att ta med: Åksjuketabletter!! Har jag inte sånna så kan hela min lilla semester förstöras genom att jag spyr på alla i bilen och i karusellerna på Lisseberg, vilket är ytterst äckligt!

Jeklar vad jga är exided! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD!


Här satt vi och väntade så fint :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0