Väder å du väder? Vad sak jag ha för kläder?

Denna dag har inehålligt konstigt väder :O Började redan på morgonen då jag tyckte det var asvarmt så jag drog på mig shorts och en t-shirt och sprang ut i värmen. Efter att jag gått en bit så känner jag att det börjar blåsa så jag tar på mig min hoodjacka som jag packat ner i väskan. När jag är på väg hem från skolan så börjar det regna och bli kallt. Det regnar bara i någon minut sen slutar det. Väl hemma så blir det först sol, sen regn, sen sol igen och samtidigt åska Oo? På kvälls kvisten däremot så blev det som at Gud uppenbarade sig utanför mitt fönster. Det blev solsken så jag blev bländad! Klockan 21:44?! Jag behövde inte ens ha en lampa på för träden lyste grönt i mitt vardagsrum! Helt otroligt. Jag fick mig en chock och utbrast "Jävlar i helvete mamma! Kolla pappa, kolla!" Sen rusade jag upp för att hämta kameran. Det varade inte så värst länge för helt plötsligt vart det mörkt och solen visade sig inte mer under den kvällen :( Sen började det åska och blixtra och jag stod på balkongen i hopp om att få en blixt på bild men näeh! Då slutade det..


En bild


En bild till! :O


En bild till :O Shieat


Fick inte bara en chock utav vädret :O!


Det lysande trädet :O!


Nästa stund :O Sen ser man en poetisk gubbe där nere :D

Inga bilder är redigerade!
Nu ska jag sova så käften på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0