Foto!

LONG TIME NO SEE! nemen seriöst, det var ju typ bara några dagar sen... Idag var det en knasig dag :O Vaknade av att alarmet ringde som vanligt, går upp, sminkar mig, för en gång skull! Sminkar mig aldrig på sommaren. Men idag hade jag en anledning, jag skulle leka fotomodell till Micke och Hannas prjoekt. När jag håller på att mascarar mig på högra ögat så märker jag helt plötsligt att jag inte kan se mitt vänster öga. Efter ett tag så ser jag inte så mycket allst och sen börjar huvudvärken -.- Så jag går och lägger mig igen, med sminket på :O Sen vaknar jag vid 10 av att jag får sms av Celina. Och då märkte jag att jag låg jätteskönt :D Iaf, sen följer hon med mig till skolan, hon var nämligen också hemma. Och nu damer och herrar så ska ni få se bilderna som togs! :O


Rödluvan :O Haha


HAH!


Vampyr :O


WOHA!?


Clajnow :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0