Fredagen:

Hola! Förra helgen så vra jag som sagt på landet och hade mig :D Har glömt att ladda upp bilderna så dom kommer nu 8>


En fjärulv :D


Fotade en mumla som tydligen inte ville bli fotat för den flög upp i ansiktet på mig efter att jag tagit den här bilden D:


Var ute med Anton :D Han blev jätte glad att få springa efter en och en halv timmas bilresa utan koppel :D


Hejdå! Nej jag är inte rädd att han ska hoppa iväg åt helvete och inte komma tillbaka.
Hade jag trott det så hade jag inte släppt ut honom utan koppel :D (Y)


Det växte blommor i våran toalett :O


Vårat fina land med den fula altanen </3


"Men Stolen, varför går du inte och ställer dig vid dom andra borden och stolarna?"
"Jag trivs bättre här under min tall där jag kan... stå."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0