Min far har damp

HejHallå min mormor är blå!
Egentligen är det inte riktigt sant..Förlåt, jag ljög...
Idag är det en vacker Onsdag :D Höll på att skriva Torsdag för jag blandar alltid ihop alla dagar D: Imorse så var det matte nationella och jag hade lite smått panik för jag trodde inte jag skulle klara det och att jag skulle få gå sommarskola..igen... Och det vägrar jag att göra, även om dom tvingar mig. :> Men hur som helst så känndes det ganska bra tror jag :O Träffade Celina i korridoren på vägen till nästan lektion och då satt vi och snackade om provet, och vi kom fram till att vi kankse hade några fel här och var. Men det kändes ändå bra :O Typ :o

Efter skolan så åkte pappa och jag till Solentuna för att fixa mitt pass hos polisen. Det var så herabliskt fult där så jag ville bara spy på alla som gick förbi mig! Tror inte det finns något som heter herabliskt men jag kände att det ordet passade in här nu. Pappa tyckte också det var jätte fult där så vi gick omkring och svor åt alla. När vi skulle fylla i en blankett där sedan så stod det att BÅDA vårdnadshavarna skulle skriva sina underskrifter och eftersom min mamma är i grekland och inte har så långa armar så åkte vi hem igen. Och i bilen på väg hem var pappa ännu surare, speciellt på Thomas Hinder som pratade i radion. Har ingen aning om han hette så men iaf.

Thomas: "Hej jag heter Thomas Hinder.."
Pappa: "Käften Thomas Hinder jag ska slå din mamma!"

Haha pappa du är för rolig ibland din lilla buse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0