Lördagen:

Vaknade klockan 4 av att Sara snarkade så hela huset skakade så jag gick och la mig i soffan på undervåningen. Sen vaknar man ungefär 8 igen av att hon väcker mig för vi ska över till hästarna


Lisa :D


Emull :D Nemen seriöst, han heter faktiskt Emil.


På väg hem till Aldén. En fin sol och en fin snutt av mitt hår :D Ville inte redigera bort det för det var så vackert :'D


Där fick man bubbliga grejor :D


D:


Jag och Sara åkte hem igen för att hämta något som jag inte kommer ihåg vad det var :O


Nomnomnom! Fint upplagt och grejer :D


8D


Anders satt och mobbade oss hela middagen igenom för att vi hade barnglas :(


Anders fotade sin katt :O


Smakade Irishcoffé och det smakade bajs D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0